خانه دانشگاه آزاد ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد فنوج 96 – 97

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد فنوج 96 – 97

لیست رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد واحد فنوج 96 – 97

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 – 97

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد فنوج 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

چند سالی است که علاوه بر  ثبت نام بدون کنکور پیام نور 96 ، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 96  و دانشگاه غیرانتفاعی پ، شاهد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 نیز هستیم که همین اقدام سبب شده است که داوطلبان بسیاری که بنا به هر دلیلی نتوانسته اند از طریق کنکور سراسری اقدام به تحصیل کنند برای تحصیل و ثبت نام بدون کنکور در رشته های متنوع دانشگاه آزاد اقدام نمایند.دانشگاه آزاد هم در طی چندین سال گذشته به دلیل ارائه رشته های پر طرفدار و همچنین پذیرش بدون کنکور داوطلبان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. دانشگاه آزاد چند سالی است در رشته های فنی و مهندسی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر و زبان به صورت بدون آزمون اقدام به پذیرش داوطلبان نموده است و داوطلبان علاقه مند می توانند در مقطع تحصیلی مورد نظر خود اقدام به انتخاب رشته کنند. در لیست رشته های دانشگاه آزاد تنوع زیادی وجود دارد طوری که در دانشگاه های دیگر این لیست رشته ها را نمی توان پیدا کرد. داوطلبان می بایست جهت ثبت نام به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و در ثبت نام اولیه نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان نخواهد بود.اگر قصد ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد  را دارید ادامه مطلب را دنبال کنید.

زمان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد فنوج 96 – 97

دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی به صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود. داوطلبان لازم است بدانید ثبت نام بدون کنکور آزاد در دو ورودی مهر و بهمن انجام می شود. متقاضیان باید در مدت زمان معین از سوی دانشگاه آزاد به صورت کاملا اینترنتی از طریق سایت Azmoon.org نسبت به ثبت نام دانشگاه آزاد خود اقدام نمایند. داوطلبان می توانند در چهار مقطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنند . همچنین درصورتی که می خواهید ثبت نام نهایی خود را انجام دهید باید یک کارت اعتباری از سایت مربوطه خریداری کنید و با شناسه و رمز ثبت نام خود را انجام دهید و بعد از انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر خود ، اطلاعات را تایید کنید. برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی آزاد  نیازی به شرکت داوطلبان در کنکور سراسری نخواهد بود. از موارد دیگری که لازم است بدانید تفاوت کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد با کاردانی پیوسته است که تفاوت این دو دوره در  ارائه تعداد رشته ها می باشد یعنی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 دارای تنوع کمتری نسبت به رشته های با آزمون هستند. و در صورت داشتن هر گونه سوالی در خصوص میزان شهریه دانشگاه آزاد ، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ ، تاثیر سهمیه بسیج در کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد واحد فنوج 96 – 97

داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی آزاد باید از زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اطلاع کافی داشته باشند. ثبت نام برای ورودی مهر از اوسط مرداد ماه 97 ، و برای ورودی بهمن ماه از اواسط دی ماه 97 آغاز خواهد شد. اما از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد، دارا بودن مدرک دیپلم  و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی خواهد بود. همچنین ثبت نام در دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی به  دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود. و معمولا تفاوت این دو در تعداد ارائه رشته ها می باشد . نحوه ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد و داوطلبان جهت انجام ثبت نام باید به سایت سنجش دانشگاه آزاد مراجعه کنند. حتما پس از تکمیل ثابت نام رسید مربوط به ثبت نام خود را دریافت کنند و در مدت زمان تعیین شده از سوی دانشگاه مربوطه با دارا بودن دیگر مدارک به صورت حضوری جهت تکمیل ثبت نام نهایی به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایید.برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص   دفترچه ثبت نام ارشد آزاد ، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97 ، دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد واحد فنوج 96 – 97

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیز همزمان با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد است و در دو نوبت مهر وبهمن انجام می شود. از شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد (کارشناسی ناپیوسته) داشتن مدرک کاردانی است. بنابراین فارغ التحصیلان دوره کاردانی (فوق دبپلم ) هم امکان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد را خواهند داشت. داوطلبان در هنگام ثبت نام می توانند بدون هیچگونه محدودیتی یک کد رشته محل را انتخاب کنند و وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد نظرشان تحصیل کنند.از دیگر مواردی که لازم است بدانید این است که داوطلبان در صورت داشتن مدرک کاردانی غیرمرتبط نیز امکان انتخاب رشته مورد نظر خود را (در صورت وجود ظرفیت) خواهند داشت. در قسمت زیر رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96  واحد فنوج سال 96 – 97 را در اختیارتان قرار داده ایم.در صورت تمایل می توانید برای آگاهی از زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 97 ، اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 97 بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد واحد فنوج 96 – 97

همانطور که می دانید کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد در واقع همان لیسانس پیوسته می باشد و ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 97 در مقطع کارشناسی پیوسته صورت می گیرد. بدون آزمون کارشناسی پیوسته آزاد شامل رشته هایی گروه علوم انسانی،علوم تجربی، فنی و مهندسی و هنر می باشد. داوطلبان باید توجه کنند برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی مدرک پیش دانشگاهی داشته باشند. داوطلبان باید دقت داشته باشند برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور کارشناسی هیچ گونه محدودیتی برای معدل کتبی و یا معدل کل دیپلم وجود نخواهند داشت و با انتخاب یک رشته محل می توانند وارد دانشگاه شوند و در رشته مورد نظرشان تحصیل کنند. در صورت تمایل برای آگاهی از مطالبی در زمینه تفاوت دوره های تمام وقت و پاره وقت دانشگاه آزاد ،  شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد ، کارت ورود به جلسه کنکور آزاد 97 می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید تا شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فنوج 96 – 97

درخصوص زمان اعلام نتایج کنکو آزاد  باید بگوییم که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می شود و زمان تشکیل کلاس ها به زمان ثبت نام داوطلبان در نوبت مهر و یا بهمن ماه و دانشگاه مربوطه بستگی خواهد داشت.همانطور که می دانید هر داوطلب حق انتخاب یک رشته محل را دارد و با توجه با این انتخاب در رشته مورد نظر خود قبول می شود.داوطلبان پس از اینکه ثبت نام اینترنتی خود را انجام داد باید با همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام آزاد جهت ثبت نام حضوری به دانشگاه مربوطه نیز مراجعه نمایند. پیشنهاد می کنیم با عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته از زمان دقیق اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فنوج مطلع شوید. پیشنهاد می کنیم بعد از خواندن این مطالب ، مقاله های انتخاب رشته ارشد آزاد 97 ،  ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را مطالعه کنید.

 

میزان شهریه دانشگاه آزاد فنوج 96 – 97

دانشگاه آزاد اسلامی در این چند سال اخیر به دلیل فعالیت های مهم در زمینه تحصیلات دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی محبوب ترین دانشگاه پس از دانشگاه های دولتی می باشد. و این امر موجب جذب علاقمندان و دانشجویان بسیاری برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شده است. همانطور که  می دانید پذیرش داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته انجام می پذیرد و داوطلبان معمولا قبل از ثبت نام بیشتر به دنبال   میزان شهریه دانشگاه آزاد 96 هستند که ما در این مقاله سعی کردیم  شهریه کارشناسی ارشد آزاد 98 – 97، شهریه دکتری دانشگاه آزاد را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

  • میزان شهریه در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد : 700,000 الی 1,000,000 تومان
  • میزان شهریه در مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد : 900,000 الی 1,200,000 تومان
  • میزان شهریه در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد : 1,000,000 الی 1,500,000 تومان
  • میزان شهریه در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد : 2,300,000 الی 3,000,000 تومان
  • میزان شهریه در مقطع دکتری دانشگاه آزاد : 6,000,000 الی 7,000,000 تومانdfe69c

تاثیر سهمیه بسیج دانشگاه آزاد فنوج 96 – 97

در رابطه با تاثیر سهمیه بسیج در کنکور آزاد لازم است بدانید، داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه آزاد را دارند می توانند با استفاده از سهمیه بسیج برای بالابردن رتبه و تراز خود در کنکور بهره مند شوند و همچنین داوطلبان در صورتی که بسیج فعال داشته باشند می توانند با کسب کردن امتیاز 100 به بالا که مربوط به منطقه سپاه پاسداران می باشد در کنکور دانشگاه آزاد استفاده کنند. متقاضیان باید توجه داشته باشند که این امر فقط درصورت ادامه فعالیت در بسیج موثر خواهد بود. همانطور که می دانید سابقه ی حضور داوطلبان حداقل 1سال در بسیج الزامی می باشد و داوطلبان  می توانند باقی آن را از سابقه عضویت عادی تامین کنند. نحوه کسب امتیازات به شرح ذیل می باشد :

به ازای هر ماه عضویت عادی 1امتیاز
به ازای هر ماه عضویت فعال2/5 امتیاز
به ازای هر ماه عضویت در شورای پایگاه3/5 امتیاز
به ازای هر ماه عضویت در شورای حوزه4  امتیاز

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد واحد فنوج 96 – 97

  • مربی بهداشت مدارس
  • حسابداری
  • الکتروتکنیک – الکترونیک عمومی
  • نقشه کشی عمومی – نقشه کشی و طراحی صنعتی
  • تاسیسات – تبرید
  • تاسیسات – تهویه مطبوع
  • ساخت و تولید – قالبسازی
  • صنایع فلزی – صنایع فلزی
  • ساخت و تولید – ماشین ابزار
  • نرم افزار کامپیوتر
  • امور دام و طیور- تکنولوژی پرورش طیور

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد واحد فنوج 96 – 97

  • تربیت مترجم زبان انگلیسی
  • فقه و مبانی حقوق اسلامی
  • آموزش الهیات و معارف اسلامی
  • روانشناسی
  • حقوق
  • علوم سیاسی
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت دولتی
  • مدیریت صنعتی
  • حسابداری
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی عمران
  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی
  • علوم و مهندسی آب
  • مهندسی معماری

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد فنوج 96 – 97 با مشاوران ایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099072938

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره