خانه کنکور کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه آزاد

کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه آزاد

راهنمای دریافت کارت آزمون دانشگاه آزاد 99
کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه آزاد 99
هر ساله در تیر ماه برای پنچ گروه آزمایشی علوم تجربی ، ریاضی فیزیک ، علوم انسانی ، هنر و منحصرا زبان کنکور سراسری برگزار می شود و همه ی داوطلبان اعم از داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های روزانه دارند یا داوطلبانی که خواهان ورود به دانشگاه آزاد هستند ، باید در یک کنکور سراسری مشترک که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود ، شرکت نمایند. یکی از مواردی که باید رعایت کرد ، همراه داشتن کارت ورود به جلسه در روز برگزاری آزمون است زیرا بدون آن از ورود داوطلب به حوزه امتحانی ، ممانعت می شود.

برای دریافت کارت ورود به جلسه باید دو الی سه روز قبل از برگزاری آزمون ، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

 

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه آزاد 98

چند روز پیش از زمان برگزاری کنکور که در روز های 13 و 14 تیرماه می باشد ، کارت ورود به جلسه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت مذکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری اقدام نمایند. برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور بایستی ابتدا به سایت sanjesh.org مراجعه کنید و سپس با چهار روش می توانید کارت خود را دریافت و از آن پرینت تهیه نمایید.

  1. وارد کردن شماره سریال شناسنامه + شماره شناسنامه
  2. وارد کردن شماره پرونده + شماره داوطلبی
  3. وارد کردن شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام + شماره شناسنامه
  4. وارد کردن شماره پرونده + کد ملی + سریال شناسنامه

نکاتی در رابطه با دریافت کارت ورود به جلسه

  • داوطلبانی که اطلاعات ثبت نامی خود را (شماره پرونده ، کد پیگیری و …) فراموش کرده اند ، می توانند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام به بازیابی آن ها کنند.
  • با توجه به برگزاری همزمان کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد ، برای هر دو یک کارت ورود به جلسه مشترک صادر می شود.
  • داوطلبانی که در کنکور چند گروه آزمایشی شرکت کرده اند ، باید برای هر یک کارت ورود به جلسه جداگانه دریافت نمایند.
  • داوطلب باید نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی ، حضور داشته باشد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه آزاد 98

گاهی ممکن است داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه درج اطلاعات اشتباه ( تفاوت در تصویر داوطلب ، گروه آزمایشی ، شهر محل سکونت ، سهمیه کنکور سراسری و یا زبان) شوند که در این خصوص باید بگوییم که می توان برای ویرایش و اصلاح کارت به ترتیب زیر اقدام کرد:

  • اگر کارت ورود به جلسه دارای مشکلاتی از جمله فاقد عکس بودن ، واضح نبودن عکس ، دارای مهر نبودن عکس و … باشد ، باید برای رفع نقص به همراه دو قطعه عکس 4*3 و کارت شناسایی معتبر ، به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها مراجعه نمود.
  • چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه شاهد مغایرتی در نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه و شماره ملی ، نوع دیپلم و سال اخذ دیپلم ، نوع مدرک پیش دانشگاهی و سال اخذ آن و … بودند ، لازم است با مراجعه به آموزش و پرورش منطقه خود برای اصلاح آن ها اقدام کنند.
  • چنانچه اطلاعاتی مانند جنسیت ، دین ، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت و سهمیه بهیار اشتباه درج شده باشد ، لازم است به همراه کارت شناسایی معتبر ، به باجه های رفع نقص مستقر در مراکز استان ها مراجعه نمایید.
  • داوطلبانی که متقاضی اعمال سهمیه شاهد ، ایثارگری ، رزمندگان و سهمیه بسیج فعال خود در کنکور می باشند ، ولی بر روی کارت ورود به جلسه این اطلاعات درج نشده است ، لازم است برای اصلاح کارت به ارگان های ذیربط مراجعه نمایند تا سهمیه برای آن ها لحاظ شود.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور دانشگاه آزاد


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور پیج کنکور