خانه مدارس اعلام نتایج آزمون المپیاد شیمی 99 – 1400

اعلام نتایج آزمون المپیاد شیمی 99 – 1400

اعلام نتایج المپیاد شیمی 99 - 1400
اعلام نتایج آزمون المپیاد شیمی 99 – 1400

فراخوان آزمون المپیاد شیمی در سال تحصیلی 99 – 1400 ارائه شد و قرار بر این است که بین تعداد زیادی از دانش آموزان کشور برگزار شود. تعداد مدال های طلایی که برای برگزیدگان این المپیاد در نظر گرفته شده است، 8 عدد می باشد. این المپیاد از جمله رشته هایی است که منتخبین نهایی آن می توانند از تسهیلات ورود به دانشگاه، مشروط بر تطابق مدرک دیپلم و رشته مورد نظر، استفاده نمایند. نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی طی 4 مرحله اعلام شده و برگزیدگان به مراحل بالاتر صعود می کنند.

نتایج مرحله اول آزمون المپیاد دانش آموزی رشته شیمی در اردیبهشت ماه 1400 اعلام می گردد.

زمان اعلام نتایج آزمون المپیاد شیمی 99 – 1400

اعلام نتیجه آزمون المپیاد شیمی به صورت مرحله به مرحله صورت می گیرد. داوطلبان جهت مشاهده وضعیت کارنامه خود باید به سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی مراجعه کنند. با توجه به دفترچه مربوطه زمان اعلام نتایج آزمون به شکل زیر می باشد.

طلاداران المپیاد شیمی جهت انتخاب تیم ملی المپیاد، طی یک دوره آموزشی طلای کشور تحت آموزش و آزمون قرار می گیرند و برگزیدگان آن ها به عنوان اعضای تیم ملی المپیاد شیمی جهت شرکت در سطح بین المللی خود را آماده می سازند.

نتیجه آزمون اولین مرحله المپیاد دانش آموزی رشته جغرافیا در روز چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه 1400 اعلام شد. داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج سایر مراحل المپیاد این رشته در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره عضو شوند.

نحوه مشاهده کارنامه آزمون المپیاد شیمی 99 – 1400

داوطلبان جهت اطلاع از نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی باید به صورت اینترنتی و از سامانه المپیادهای علمی دانش آموزی اقدام نمایند. نحوه دسترسی به آن ساده است اما باز هم اشاره به نحوه مشاهده آن خالی از لطف نیست.

  • در مرحله اول وارد سایت “سامانه المپیادهای علمی دانش آموزی” به نشانی oly.medu.ir شوید.
  • از قسمت راست سایت، پنل مربوطه را انتخاب کنید.
  • در دو قسمت کد ملی و رمز همگام، کد ملی خود و رمز همگام دریافتی از مدرسه به هنگام ثبت نام آزمون المپیاد شیمی را وارد نمایید.
  • سپس وارد صفحه کاربری خود شده و از قسمت مربوطه می توانید به کارنامه المپیادی خود دسترسی داشته باشید.

لازم به ذکر است که در هر دوره از المپیادها که تا کنون برگزار شده امکان اعتراض به نتایج فراهم بوده است. به این صورت که داوطلب، درخواست خود را پس از مشاهده نتیجه، ثبت کرده و در انتظار نتیجه آن می ماند. نتیجه اعتراض به نتایج آزمون المپیاد دانش آموزی مطابق با زمانی که در دفترچه ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 – 1400 برای دانش آموزان تعیین شده، منتشر می شود. همچنین زمان اعلام نتایج اعتراضات معمولا یک تا دو هفته بعد از موعد اعلام نتیجه اولیه و ثبت درخواست است.

 

سوالات متداول

1- تاریخ اعلام نتایج مرحله اول آزمون المپیاد شیمی 99 - 1400 به چه صورت است؟

این نتایج در 1 اردیبهشت ماه 1400 بر روی سامانه اعلام نتایج قرار می گیرد.

2- نتایج آزمون المپیاد شیمی 99 - 1400 از چه طریقی اعلام می شود؟

داوطلبان برای دریافت کارنامه آزمون خود می بایست به صورت اینترنتی از طریق سایت نتایج از طریق سایت oly.medu.ir اقدام کنند.

3- زمان مشاهده نتیجه اعتراض به نتایج آزمون المپیاد کامپیوتر 99 - 1400 به چه صورت است؟

مشاهده اعتراض به کارنامه دریافتی، حدود یک تا دو هفته پس از اعلام نتیجه آزمون امکان پذیر می باشد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر
  1. محمد علی نجفی

    سلام خسته نباشید . من ازمون المپیاد شیمی شرکت کردم اما تا حالا هر چه قدر به کافی نت رفتم و خودم چک کردم خبری از نتایج ازمون نیست

    • ایران مشاوره

      با سلام و درود، در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان اعلام نتایج آزمون المپیاد منتشر نشده است. جهت اطلاع از آخرین خبرها می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

مشاوره مدارس پیج مدارس