خانه آزمون استخدامی تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

مهلت مجدد ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401
تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

 در سال های اخیر آزمونی جهت انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی در کشور برگزار می گردد و داوطلبانی که علاقه دارند به اعضای آن بپیوندند، می بایست در گام اول در آزمون ورودی مربوطه شرکت نمایند. اما ممکن است برخی از متقاضیان بنا به دلایلی همچون عدم اطلاع از زمان ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران، در موعد مقرر موفق به نام نویسی نشوند.

از همین رو، سازمان سنجش آموزش کشور در هر دوره از برگزاری این آزمون، مهلت مجددی را در اختیار این دست از علاقه مندان قرار می دهد. توجه داشته باشید سایر داوطلبانی که در مهلت اولیه نسبت به نام نویسی خود اقدام کرده اند نیز در صورت نیاز می توانند در بازه زمانی تمدید شده به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401 بپردازند.

امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان شرکت در آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در بازه زمانی تمدید مهلت نام نویسی وجود دارد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

داوطلبان شرکت در آزمون مشاوران مالیاتی باید پس از کسب اطلاعات لازم در زمینه شغلی مورد نظر و همچنین اطلاع از رشته های مورد نیاز آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401، اقدامات لازم جهت نام نویسی خود را به انجام برسانند.

در صورتی که داوطلبان در زمان تعیین شده 2 تا 15 شهریور ماه 1401 به دلایلی از جمله عدم آگاهی از زمان ثبت نام یا مردد بودن جهت شرکت در آزمون از فرآیند تکمیل فرم تقاضانامه و بارگذاری مدارک خود در سایت مربوطه جا بمانند، می توانند از امکانی که سایت سازمان سنجش آموزش کشور تحت عنوان تمدید مهلت  و تمدید مهلت مجدد نام نویسی برای آن ها فراهم نموده، استفاده کنند.

در بعضی مواقع نیز ممکن است داوطلبان در هنگام ثبت نام، مدارک خود را به طور کامل و صحیح در سایت ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ارسال نکرده و یا در درج مشخصات ثبت نامی آن ها خطایی صورت گرفته باشد که لازم است نسبت به ویرایش آن ها اقدام شود. در چنین شرایطی متقاضیان می توانند به ویرایش اطلاعات خود در زمان تمدید شده نیز بپردازند. با توجه به مشخص نبودن زمان تمدید مهلت تا این لحظه، شما می توانید برای کسب اطلاعات مربوطه در  کانال تلگرام آزمون های استخدامی عضو شوید.

جدول زمان بندی ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی و مالیاتی ایران 1401
مهلت اولیه ثبت نام 2 شهریور تا 15 شهریور ماه 1401
تمدید مهلت ثبت نام اولیه15 شهریور تا 19 شهریور ماه 1401
تمدید مهلت مجدد ثبت نام 19 شهریور تا 22 شهریور ماه 1401

نحوه ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران 1401

داوطلبان می توانند در هر یک از این بازه های زمانی اعلام شده جهت نام نویسی ابتدا از شرایط ثبت نام آزمون مشاوران مالیاتی ایران آگاهی کسب کنند و در صورت واجد شرایط بودن، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. در این مرحله داوطلبان ابتدا می بایست هزینه ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی را پرداخت نموده و سپس فرم تقاضانامه اینترنتی را مطابق با راهنمای زیر، به دقت تکمیل کنند.

  • ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org و انتخاب گزینه “سایر آزمون های استخدامی”

مرحله اول ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

  • کلیک روی لینک فعال “سیستم ثبت نام پنجمین آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1401”

مرحله دوم ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

  • خرید کارت اعتباری از طریق پرداخت هزینه نام نویسی با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب

مرحله سوم ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

  • بازگشت به صفحه ابتدایی ثبت نام و انتخاب کلید “تایید وادامه_گام بعدی”مرحله هشتم ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی
  • درج سریال کارت اعتباری در کادر مربوطه و کلیک روی گزینه “ورود به سیستم”

مرحله نهم ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

در نهایت اگر ثبت نام شما کامل و به طور صحیح انجام شده باشد، از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور یک کد رهگیری صادر می گردد که لازم است آن را تا زمان اعلام نتایج آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی 1401 نزد خود نگه دارید. لازم به ذکر است که شرکت کنندگان باید در زمان نام نویسی تمامی مشخصات خواسته شده در تقاضانامه اینترنتی را به صورت کامل و با نهایت دقت ثبت کنند و بررسی آن را به امید ویرایش در تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران به تعویق نیندازند. بدیهی است در صورتی که در هر یک از اطلاعات اظهار شده توسط متقاضی اشتباهی وجود داشته باشد، مسئولیت آن بر عهده وی خواهد بود.

 

 سوالات متداول

1- تمدید مهلت مجدد ثبت نام آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سال ۱۴۰۱ در چه تاریخی قابل انجام است ؟

تمدید مهلت مجدد ثبت نام از تاریخ 19 شهریور ماه تا 22 شهریور ماه ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل انجام می باشد.

2- ثبت نام آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی از چه طریقی انجام می شود؟

این فرآیند به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد.

3- آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۱ وجود دارد؟

بله، داوطلبان می توانند در صورت نیاز در فرصت اولیه نام نویسی و همچنین تمدید آن نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره استخدامی پیج استخدامی