خانه آزمون استخدامی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ | sanjesh.org

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ | sanjesh.org

  • ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله با هدف جذب نیروی کار فرهنگی متعهد برگزار می گردد و طی آن داوطلبانی که قصد اشتغال در کسوت آموزگاری و دبیری را دارند، می توانند با شرکت در آزمون مذکور، قابلیت های خود را به نمایش بگذارند.

 

این آزمون فراگیر، تحت نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور برای عنوان های شغلی دبیری، هنرآموزی و آموزگار ابتدایی  استثنایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور اجرا می گردد که شامل دو مرحله امتحان کتبی و مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش می شود. از این رو فرآیند ثبت نام داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مرحله اولیه نیز از طریق بارگذاری مدارک تحصیلی و هویتی لازم و در نظر گرفتن مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و دبیری به انجام برسانند.

 

لینک مستقیم ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیتی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

 

لینک مستقیم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

(ویژه آزمون آموزگار ابتدایی و کودکان استثنایی و دبیری و هنرآموزی)

 

 

ثبت نام آزمون های استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش 1403 تا 28 بهمن ماه تمدید شد. سامانه ثبت نام برای داوطلبانی که ثبت نام خود را نهایی نموده اند، از تاریخ ٢۴ اسفندماه ١۴٠٢ به مدت ٧ روز در دسترس خواهد بود.

آخرین اخبار از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

خبر 16 بهمن ماه 1402

در تاریخ مذکور سایت جهاد دانشگاهی با انتشار دفترچه ثبت نام مشاغل کیفیتی (مربی تربیت بدنی و سلامت – امورتربیتی و مشاور، امور تربیت و سبک زندگی و مشاور) 1403، روند ثبت نام در این آزمون را از تاریخ 17 لغایت 24 بهمن ماه 1402 در نظر گرفت.

خبر 14 بهمن ماه 1402

سری دوم اصلاحیه دفترچه ثبت نام آموزسش و پرورش 1402 منتشر شد که در این اصلاحیه زمان ثبت نام تا 15 بهمن و زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی تا 16 بهمن ماه در نظر گرفته شده و تمدید نخواهد شد. همچنین در این اصلاحیه مواردی دیگر مانند توزیع امتیازات آزمون در بخش امتحان کتبی و مصاحبه، شرایط احراز شغل ها و… تغییر کرده و ویرایش شده است.

خبر 11 بهمن ماه 1402

با انتشار اصلاحیه اول دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 از طریق سایت سنجش، برخی از موارد از جمله برخی کد شغل محل تغییر یافت. علاوه بر آن زمان ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نام تا تاریخ 16 بهمن ماه 1402 تمدید شد.

خبر 8 بهمن ماه 1402

ثبت نام آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در عنوان های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز از روز دوشنبه 9 بهمن ماه آغاز و تا روز شنبه 14 بهمن ماه در نظر گرفته شد. دفترچه ثبت نام عناوین شغلی مذکور 9 بهمن ماه بر روی سایت سنجش قرار خواد گرفت.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 برای رشته های شغلی آموزگاری در روز جمعه 18 اسفند 1402 و برای رشته های شغلی دبیری و هنرآموز در روز جمعه 28 اردیبهشت ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در عنوان های شغلی مختلف در نظر گرفته می شود که واجدین شرایط می توانند در بازه زمانی مشخص نسبت به نام نویسی خود از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام کنند.لامز است بدانید در زمان های در نظر گرفته شده برای ثبت نام، امکان ویرایش اطلاعات نام نویسی نیز وجود دارد.

آخرین تاریخ برای ثبت نام هر کدام از آزمون ها در جدول زیر ذکر شده است و تمدید و زمانبندی آزمون های دیگر نیز از طریق همین مقاله و کانال تلگرام آزمون های استخدامی اعلام خواهد شد. لازم است بدانید زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام برای عنوان های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموزی تا تاریخ 16 بهمن ماه 1402 در نظر گرفته شده است.

زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳
عنوانتاریخ اولیهتمدید
مشاغل کیفیت بخشی

(مربی تربیت بدنی و سلامت – امورتربیتی و مشاور، امور تربیت و سبک زندگی و مشاور)

17 الی 24 بهمن ماه 1402تا 28 بهمن ماه ۱۴۰۲
دبیری و هنرآموزی9 تا 14 بهمن ماه 1402تا 16 بهمن ماه 1402
آموزگاری ابتدایی و استثنایی9 تا 14 بهمن ماه 1402تا 16 بهمن ماه 1402

دقت داشته باشید که آزمون های دبیری و هنرآموزی و آموزگاری ابتدایی و استثنایی از طریق sanjesh.org است اما ثبت نام آزمون مربی امور پرورشی، مربی تربیت بدنی و سلامت از طریق hrtc.ir انجام می گیرد.

تقویم زمانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

  • مهلت اولیه ثبت نام آزمون آزموگاری : 9 تا 14 بهمن ماه 1402
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون آزموگاری : تا 16 بهمن ماه 1402
  • زمان برگزاری آزمون آموزگاری : 18 اسفند ماه 1402
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری : حداکثر 24 فروردین ماه 1403
  • مهلت اولیه ثبت نام آزمون دبیری : 9 تا 14 بهمن ماه 1402
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون دبیری : تا 16 بهمن ماه 1402
  • زمان برگزاری آزمون دبیری : 28 اردیبهشت ماه 1403
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دبیری : 15 خرداد ماه 1403
  • مهلت اولیه ثبت نام آزمون مشاغل کیفیت بخشی : 17 تا 24 بهمن 1402
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون مشاغل کیفیت بخشی : تا 28 بهمن 1402
  • زمان برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی : 14 اردیبهشت 1403
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون مشاغل کیفیت بخشی : اواخر اردیبهشت 1403
    • آخرین تغییرات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

      طی آخرین اخبار منتشر شده، تغییراتی در مراحل ثبت نام و مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 نسبت به دوره های گذشته صورت گرفته که در ادامه مطلب به تمامی این موارد اشاره شده است. در صورت اعلام تصمیات جدید، مقاله به روز رسانی خواهد شد.

      آخرین تغییرات آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
      عنوان تغییراتتوضیحات تکمیلی
      تغییر شرایط سنیداشتن حداقل سن 20 سال تمام و داشتن حداکثر سن 40 سال تمام در لیسانس و فوق لیسانس و حداکثر سن 45 در آزمون کیفیت بخشی برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری (رشته مشاور)
      میزان سهم آزمون و مصاحبهتغییر سهم آزمون با 40 درصد و تاثیر سوالات گزینش آموزش و پرورش و روند مصاحبه به میزان 60 درصد در پذیرش داوطلبان عنوان شغلی دبیری و هنرآموزی و آموزگار ابتدایی و استثنایی
      تغییرات مواد و منابع آزمونتغییر مواد به 3 حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی
      میزان حد نصاب نمره قبولیکسب حداقل 50 درصد میانگین نمره سه نفر اول با ارزش وزنی 40 درصد برای دروس عمومی و 60 درصد برای حیطه اختصاصی و تخصصی
      تغییرات انتخاب رشتهامکان انتخاب 1 اولویت علاقه‌مندی در کدشغل‌ محل ها برای دبیری و هنرآموزی و آموزگار ابتدایی و استثنایی
      مرحله مصاحبهکسب 95 امتیاز در دروس عمومی، 70 امتیاز در شایستگی های اختصاصی و 40 امتیاز در دروس تخصصی برای آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی، دبیری و هنرآموزی (مطابق با انتشار اصلاحیه سری دوم امکان تغییر این امتیازها وجود دارد.)

      کسب امتیاز 155 دروس عمومی، امیتاز 165 شایستگی های اختصاصی و امتیاز 280 دروس تخصصی برای مربی آموزش معلولین

      راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

      پس از آغاز بازه زمانی مجاز جهت نام نویسی و انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، علاقه مندان فرصت دارند تا به مطالعه و بررسی دقیق آن پرداخته و از تمامی ضوابط و نکات مندرج در این دستورالعمل مطلع شوند. مرحله بعد شامل انجام اقدامات لازم جهت ثبت نام اینترنتی در سایت می باشد. از آن جایی که مجری برگزاری آزمون برای عنوان های شغلی آموزگاری و دبیری سازمان سنجش بوده و آزمون مربی امور معلولین از طریق سایت جهاد دانشگاهی بنابراین مجری برگزار کننده آزمون مربی پرورشی به طور دقیق مشخص نیست که روند هر دو سایت در قسمت زیر بیان شده است.

      نحوه ثبت نام آزمون آموزگاری، دبیری و هنرآموزی

      ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ برای عناوین شغلی ابتدایی، دبیری و هنر آموز در سایت سازمان سنجش انجام می شود. این دو عناوین شغلی در دو آزمون مجزا برگزار می گردند اما نحوه ثبت نام هر دو یکسان است.

      • در اولین گام به سایت استخدامی آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نموده و از منوی موجود در سمت پایین صفحه، گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب نمایید.مرحله او ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
      • در این مرحله می بایست بر روی لینک فعال “سیستم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1403” کلیک کنید.مرحله دوم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
      • اکنون مجددا گزینه “سیستم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1403” را انتخاب نمایید.مرحله سوم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
      • اکنون از منوی موجود در سمت راست صفحه پیش رو، گزینه “خرید کارت اعتباری” را انتخاب نمایید تا بتوانید از این طریق، هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به مبلغ 368 هزار تومان به همراه 10 هزار تومان هزینه هزینه خدمات پیامک کوتاه را پرداخت کنید.

      مرحله چهارم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

      • در این مرحله، عبارت “سریال ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1403” را انتخاب کرده و گزینه “تایید و ادامه” را فشار دهید.

      مرحله پنجم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

      • همان طور که در تصویر قابل مشاهده می باشد، داوطلبان می بایست در کادرهای نشان داده شده، اطلاعات خود را وارد نمایند و پس از آن گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب کنند.

      مرحله ششم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

      • پس وارد نمودن اطلاعات شخصی مثل شماره تلفن ثابت و همراه و انتخاب عبارت “ادامه روند پرداخت” را انتخاب کنید.

      مرحله هفتم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

      •  حالا در صفحه پیش رو اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نموده و گزینه “پرداخت” را فشار دهید.

      مرحله هشتم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

      • حال می بایست مجددا به صفحه ابتدایی ثبت نام بازگشته و این بار روی عبارت “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک کنید.

      مرحله نهم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

      • شماره سریال کارت اعتباری که پس از واریز وجه دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کنید و پس از ثبت کد امنیتی موجود در صفحه، کلید “ورود به سیستم” را بفشارید.

      مرحله دهم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

      • در این قسمت شرایط فایل عکس که باید آن را ارسال کنید وجود دارد. پس از بررسی آن و ارسال عکس، گزینه “تایید و ادامه- گام بعدی” را انتخاب نمایید.

       مرحله دهم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

      • در مرحله بعدی صفحه ای برای شما به نمایش گذاشته می شود که می بایست اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.این قسمت شامل اطلاعات مربوط به سهمیه بوده که درصورت داشتن آن، می بایست کادر های مربوط به آن را پر کنید. پس از کامل نمودن و وارد کردن اطلاعات خود در کادرهای مشخص شده روی گزینه “تایید” کلیک نمایید. پس از اتمام فرآیند ثبت نام، یک کد رهگیری در اختیار شما قرار خواهد گرفت که توصیه می شود تا یک نسخه پرینت شده از آن تهیه کرده و تا زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش نزد خود نگهداری نمایید.

      نحوه ثبت نام آزمون مشاغل کیفیت بخشی

      ثبت نام این آزمون نیز اینترنتی بوده و از طریق سایت سازمان جهاد دانشگاهی انجام می گیرد بدین منظور می بایست مراحل زیر را طی نمایید.

      • ابتدا وارد آدرس اینترنتی hrtc.ir شده و روی گزینه پرداخت هزینه کلیک نمایید.

      ثبت نام ازمون مربی آموزش معلولین

      • پس از پر کردن فیلدهای مربوطه گزینه پرداخت هزینه را برگزینید.

      ثبت نام ازمون مربی آموزش معلولین

      • اطلاعات کارت بانکی خود را درج نموده و با پرداخت هزینه را نهایی کنید.

      ثبت نام ازمون مربی آموزش معلولین

      • پس از پرداخت هزینه به صفحه اول بازگشته و اینبار ثبت نام در آزمون را انتخاب کنید.

      ثبت نام ازمون مربی آموزش معلولین

      • سپس کدملی و توکن پرداخت را که در مراحل قبل دریافت کرده بودید وارد نموده و گزینه ثبت نام را بزنید.

      ثبت نام ازمون مربی آموزش معلولین

      حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳

      در دوره های گذشته، تنها داوطلبان دارای حداقل معدل می توانستند نسبت به ثبت نام و شرکت در فرآیند ثبت نام ازمون استخدامی اموزش پرورش اقدام نمایند. اما طی اعتراض عده ای زیادی از متقاضیان، این شرط برای ثبت نام برداشته شد و در حال حاضر افراد با هر معدلی می توانند در این فرآیند شرکت کنند.

       

      به معنای دیگر، سوابق تحصیلی نمی تواند مانع حضور داوطلبان در جلسه آزمون باشد اما باید به نکته اشاره کرد که ممکن است معدل فرد در مرحله مصاحبه برای او امتیاز محسوب شود. به بیان دیگر، سوابق تحصیلی می تواند یکی از ملاک های پذیرش افراد در فرآیند مصاحبه محسوب شود و موجب پیش گرفتن شرکت کنندگان از رقبای هم سطح خود گردد.

      شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

      هر ساله یک سری شرایط عمومی و اختصاصی توسط مراجع مربوطه در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تعریف می گردد که تمامی داوطلبان نام نویسی در آزمون استخدامی فرهنگیان، می بایست واجد کلیه این شرایط باشند. چرا که هر گونه مغایرت با این شرایط، موجب سلب حق استخدام و رد صلاحیت متقاضی می گردد که این فرایند در ادامه موجب لغو قبولی داوطلب خواهد شد.

       

      شرایط ثبت نام عناوین شغلی ابتدایی، دبیری و هنرآموز، مربی پرورشی و مربی آموزش معلولین در دفترچه ثبت نام مجزای مخصوص هر کدام منتشر می شود. اما به طور کلی و طبق دفترچه ثبت نام، شرایط اختصاصی و عمومی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای همه عناوین شغلی مذکور تا حد زیادی مشابه است.

      شرایط عمومی

      • داشتن تابعیت ایرانی
      • معتقد بودن به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان الهی تصریح شده در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران
      • پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
      • داشتن کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت از خدمت
      • برخورداری از سلامت جسمانی و روانی کامل و توانایی برای انجام شغل انتخابی
      • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
      • دارا نبودن سابقه محکومیت جزایی موثر
      • نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی از سوی مراجع قضایی و دارای صلاحیت (کارکنانی که تصدی یک شغل سازمانی را در هر یک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا باشند، پس از پذیرفته شدن در آزمون و در حین استخدام نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه های اجرایی باشند.
      • داوطلبان نباید جزو بازنشستگان و نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی باشند.
      • عدم اشتغال به صورت رسمی یا پیمانی در سازمان یا دستگاه اجرایی پس از پذیرفته شدن در آزمون و حین استخدام

      شرایط سنی

      • شرط سنی حداقل 20 سال تمام و حداکثر 40 سال فارغ از مدرک کارشناسی و ارشد 
      • شرط سنی حداکثر 45 برای مقطع دکتری آزمون استخدام مشاغل کیفیت بخشی
      • جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می شوند.
      • داوطلبان با ارائه مدارک مربوط به موراد زیر، می توانند به حداکثر سن مشخص شده اضافه کنند:
      • داشتن پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
      • افرادی که داوطلبانه در جبهه ها حضور داشته اند به میزان حضور در جبهه و مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی در اثر مجروحیت می توانند به میزان حداکثر شرایط سنی اضافه کنند.
      • داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن و یا گروه های ضد انقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه می توانند از امتیاز افزایش به شرایط سنی استفاده نمایند.
      • متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی اموزش پرورش به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال تا حداکثر پنج سال به سقف محدوده سنی اضافه می شود. البته با ذکر این نکته که نرخ باروری محل زادگاه داوطلب یا فرزند او بیش از 2/5 نباشد.
      • مدت همکاری تمام وقت کسانی که با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری داشته اند از حداکثر سن فرد برای شرکت در آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش کسر می شود.

      شرایط اختصاصی

      • امکان تغییر محل خدمت تعیین شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، پس از قبولی نهایی و پیش از استخدام و اشتغال به کار وجود ندارد. پس از اشتغال نیز مطابق با قوانین و مقررات نقل و انتقالات فرهنگیان به درخواست داوطلب پاسخ داده می شود.
      • افرادی به عنوان پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش محسوب می شوند که در دوره مهارت آموزی شرکت کنند و موفق به کسب حدنصاب امتیاز لازم در آزمون جامع آن گردند.
      • در صورت انصراف فرد در طول دوره از تحصیل و اشتغال، وی ملزم به پرداخت هزینه می باشد.
      • مدت دوره یکساله مهارت آموزی جزء سنوات خدمتی محسوب نمی شود و تنها به عنوان شرط استخدام پیمانی در آموزش و پرورش است.
      • تغییر محل مهارت آموزی، تنها در صورت وجود شغل، با رعایت جنسیت از طریق سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار می گیرد.
      • پذیرفته شدگان شغل محل های آموزش و پرورش عشایری که دارای چند منطقه و یا ناحیه می باشند، تعیین محل خدمت آنان بر اساس نیاز و پس از گذراندن دوره مهارت آموزی، از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط صرفا برای مدارس و مناطق عشایری صورت خواهد گرفت. (در دفترچه استخدامی آموزش امور معلولین ذکر نشده است)
      • پذیرفته شدگان نهایی استخدام آموزش و پرورش می بایست در دوره های ضمن خدمت موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت معلمی شوند. گذراندن حداقل 120 ساعت ضمن خدمت مرتبط با امورتربیتی و مهارت های معلمی برای پذیرفته شدگان رشته های غیر امورتربیتی در دو سال اول استخدام الزامی می باشد. (در دفترچه استخدامی آموزش امور معلولین ذکر نشده است)
      • گزینش و استخدام در مشاغل آموزشی و تربیتی طبق نیاز بوم خدمت خواهد بود که جذب به صورت استانی صورت می گیرد. بنابراین بعد از طی فرآیند استخدامی، خارج شدن فرد پذیرفته شده از بوم خدمت استانی به منزله انصراف و قطع استخدام وی خواهد بود.
      • عدم شرکت در کلاس های درسی و امتحانات دوره مهارت آموزی و همچنین آزمون جامع، به منزله انصراف داوطلب از ادامه روند استخدام تلقی می شود و چنین فردی می بایست مبلغی را به عنوان جریمه و هزینه دوره آموزشی پرداخت نماید.
      • قسمتی از هزینه های دوره مهارت آموزی بر عهده داوطلب می باشد و در صورت انصراف او در مدت یک ساله آموزشی، وزارت آموزش و پرورش می تواند نسبت به محاسبه و دریافت هزینه های مربوطه اقدام کند.
      • داوطلبانی که جزو پذیرفته شدگان نهایی عنوان شغلی هنرآموز هستند، می بایست برای اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی استخدامی آموزش و پرورش به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی cfu.ac.ir رجوع نمایند.
      • مجری دوره های مهارت آموزی پردیس دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی می باشد. مکان دقیق دوره مهارت آموزی با توجه به شغل محل و پس از اعلام نتایج قطعی، مشخص می گردد.
      • داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام برای شرکت در دوره مهارت آموزی، مدرک روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و همچنین مدرک ICDL خود را ارائه دهند. در غیر این صورت باید متعهد شوند که مدارک مورد نظر را تا قبل از آزمون جامع دوره مهارت آموزی دریافت و ارائه خواهند داد.
      • دانشگاه هایی که دوره مهارت آموزی در آن ها اجرا می شود، مسئولیتی در برابر تهیه مسکن و تغذیه افراد ندارند اما در صورت تقاضای داوطلبان، می توانند خدماتی را با دریافت هزینه ارائه کنند.
      • به منظور ماندگاری نیروهای آموزش ابتدایی، هرگونه تغییر سمت این نیروها به سایر مشاغل گروه معلمی و یا انتقال آن ها به سایر دستگاه های اجرایی ممنوع بوده، مگر در موارد خاص که پس از بررسی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری تایید گردد.
      • با توجه به اینکه مجوز استخدامی مشاغل آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموزی مشترک صادر شده است، افرادی که در آزمون ابتدایی شرکت کرده اند در صورت دارا بودن شرایط دفترچه استخدام دبیری و هنرآموزی، در این آزمون نیز شرکت نمایند. البته توجه داشته باشید پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در صورتی که این افراد در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون قرار بگیرند از فرآیند استخدام حذف شده و استخدام آنان صرفا برای آموزگار ابتدایی صورت خواهد گرفت.
      • داوطلبانی که مایل به انتخاب عنوان شغلی آموزگاری ابتدایی و استثنایی باشند می بایست دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس یکی از رشته های مرتبط ذکر شده در دفترچه باشند.
      • داوطلبانی که مدرک تحصیلی آن ها جز موارد احراز شغل آموزگاری دفترچه ثبت نام ذکر نشده، در صورت دارا بودن حداقل 2 سال سـابقه کار و فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل 10 ساعت فعالیت در هفته براسـاس قرارداد معتبر آموزش و پرورش، امکان ثبت نام را خواهند داشت.

      سهمیه های موثر در ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

      سهمیه ایثارگران

      جذب ایثارگران در ازمون استخدامی آموزش و پرورش با تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران و با احتساب سهمیه 5 یا 25 درصد بوده و به شرح زیر می باشد:

      • جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا و همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر مشمول سهمیه 25 درصد ایثارگران می باشند
      • ایثارگران متقاضی سهمیه 25 درصد، لازم است پیش از ثبت نام ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید شود.در صورت عدم تایید بنیاد مجاز به انتخاب شغل محل های مشخص شده برای سهمیه مذکور نمی باشند.
      • این دسته از افراد دارای سهمیه مذکور از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف هستند.
      • رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد، فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت مشمول سهمیه 5 درصد ایثارگری خواهند شد.
      • ایثارگران مشمول سهمیه های 25 و 5 درصد متقاضی استخدام در آموزش و پرورش باید حداقل 80 درصد حد نصاب علمی آخرین نفر پذیرفته شده را کسب نمایند.
      • در صورتی که داوطلب ایثارگری بر اساس نمره آزمون کتبی با رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون را به عنوان داوطلب سهمیه ازاد طی خواهد کرد.

      سهمیه معلولین

      • داوطلبان مشمول سهمیه 3 درصدی معلولین ذکر شده در دفترچه برای تایید شمول این سهمیه صرفا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه معلولان را انتخاب نمایند.
      • لازم به ذکر است معلولین باید صلاحیت و توانایی لازم برای انجام کار مورد نظر برای استخدام را داشته باشد و استخدام این افراد در صورتی که به تشخیص سازمان بهزیستی معلولیت آنان مانع از انجام امور کاری نباشد، بلامانع است.

      سایر امتیازات

      • حافظین قرآن: 10 درصد امتیاز کسب شده در آزمون کتبی حافظان قرآن دارای درجات 1 تا 3 برای حافظین قرآن در رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی منحصرا در شغل دبیری «حکمت و معارف اسلامی» لحاظ خواهد شد. همچنین در صورتی که حافظان دارای مدرک تحصیلی رشته مربوطه باشند از امتیاز برخوردار خواهند شد.
      • بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان ها): توجه داشته باشید با استناد به قانون مربوطه داوطلبان بومی شهرستانی نسبت به سایر داوطلبان غیر بومی دارای اولویت می باشند و ضریب یک و چهاردهم محاسبه و ملاک قرار می گیرد.
      • حمایت از خانواده و جوان ایرانی: به ازای تاهل و نیز هر فرزند 2 درصد و مجموعه حداکثر تا 10 درصد به امتیاز مکتسبه کتبی داوطلب اضافه خواهد شد. البته اعمال امتیازات مشروط به این است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند بالای 2/5 نباشد.

      مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

      داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی فرهنگیان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و پذیرش در رشته های شغلی مورد علاقه خود را دارند، می بایست در حین ثبت نام اینترنتی این فرآیند، مدارک، مشخصات و اطلاعات به خصوصی را وارد سایت سازمان سنجش نمایند. عدم درج یا وارد نمودن اشتباه و ناقص مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، موجب لغو پروسه نام نویسی می گردد. به همین علت، توصیه می کنیم که حتما پیش از اقدام به ثبت نام، مدارک و اطلاعات لازم را گردآوری نمایید و آن ها را در دسترس خود قرار دهید.

       

      ذکر این نکته حائز اهمیت است که یک نمونه برگ آزمایشی از فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در انتهای دفترچه راهنمای این آزمون قرار دارد که تکمیل آزمایشی آن موجب آشنایی هرچه بیشتر داوطلبان با فرایند نام نویسی می شود. مدارک شخصی، تحصیلی، شغلی و… لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی فرهنگیان به شرح زیر است.

      مدارک مورد نیاز ازمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
      اطلاعات فردی و شناسنامه ای داوطلب مانند نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره و شناسه شناسنامه، کد ملی و…
      مشخصات وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا
      اطلاعات وضعیت تاهل و نظام وظیفه
      اطلاعات شغلی مانند نوع سازمان، سابقه شغلی، نوع قرارداد و…
      اطلاعات و کد مربوط به سهمیه ایثارگران متقاضیان مشمول
      مشخصات تحصیلی مانند رشته، مقطع، تاریخ فارغ التحصیلی، محل اخذ مدرک و…
      اطلاعات محل سکونت متقاضی مانند نام استان، شهر، آدرس دقیق، کد پستی، شماره تلفن ثابت و همراه
      فایل اسکن شده 4*3 عکس پرسنلی داوطلب با ویژگی های زیر:

      دارای زمینه سفید

      فرمت jpg

      تمام رخ

      بدون جای منگنه، لکه و مهر

      حجاب کامل با رعایت وضوح گردی صورت برای داوطلبان خانم

      سایز مجاز از 300*200 پیکسل تا 400*300 پیکسل

      حداکثر حجم 70 کیلوبایت  و حداق 15 کیلوبایت 

      مربوط به سال جاری

      رشته های مورد پذیرش در آزمون استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

      تنها داوطلبانی که فارغ التحصیل رشته های استخدامی آموزش و پرورش می باشند، می توانند نسبت به نام نویسی در آزمون مربوطه اقدام نمایند. بنابراین کلیه متقاضیان می بایست علاوه بر اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، از مطابقت مقطع و رشته تحصیل خود با رشته های آزمون استخدامی مذکور اطمینان کسب نمایند. لیست رشته ها و مدارک تحصیلی مورد نیاز هر یک از مشاغل دبیری و هنرآموزی و همچنین آموزگاری از طریق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به اطلاع داوطلبان می رسد.

      توصیه می شود که حتما از مطلب اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و موارد ویرایش شده بازدید نمایید.

      علاقمندان به ثبت نام آزمون مربی آموزش معلولین صرفا باید در رشته های کاردرمانی و گفتار درمانی تحصیل کرده باشند.

      چه استان هایی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ نیرو جذب می کند؟

      سازمان آموزش و پرورش کشور در هر منطقه ای که نیاز به استخدام دبیر داشته باشد، اقدام به جذب نیرو خواهد کرد. لیست اسامی استان های نیازمند نیروی آموزشی جدید در دفترچه راهنمای ثبت نام هر دوره منتشر می گردد که جهت درسترسی به آن ها می توانید بر روی هر یک از لینک های مورد نظر خود در باکس های زیر کلیک نمایید.

      لیست استان های جذب مربی پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

      مواد و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

      داوطلبان برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن در این آزمون استخدامی بهتر است منابع جامعی در این خصوص تهیه نمایند. از آن جایی که مواد این آزمون به سه حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی تقسیم شده، داوطلبان می بایست پیش از شرکت در آزمون این موارد را به صورت کامل بررسی نموده و منابع متناسب با آن را تهیه و مطالعه کنند. به همین جهت توصیه می شود با کلیک بر روی لینک موجود در کادر زیر، به این منابع دست پیدا کنید.

      مواد و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

      منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

      در کنار مطالعه این منابع برای یادگیری بهتر مباحث و یا حتی صرفه جویی در زمان برای مطالعه و آمادگی شرکت در آزمون مذکور، بسیاری از داوطلبان ترجیح می دهند به مطالعه جزوه آزمون های استخدامی بپردازند. از همین رو، جهت آشنایی با جزوات مربوط به آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

      دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۳

      همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، معمولا همزمان با شروع مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش به منظور شرکت در آزمون استخدامی این ارگان داوطلبان می بایست از شرایط، نکات، ظرفیت پذیرش و از همه مهم تر کد شغل محل های ارائه شده در دوره استخدام آگاهی های لازم را کسب نمایند. به همین منظور راهنمای ثبت نام این آزمون به صورت فایل در آمده و از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

      دانلود دفترچه آزمون استخدامی مربی امور پرورشی، مربی تربیت بدنی و سلامت 1403

      تاریخ انتشار :

      به زودی

      استخدام آموزش و پرورش و رسیدن به هدف اشتغال در رشته های شغلی مختلف این نهاد دولتی، ارتباط تنگاتنگی با مطالعه دقیق و تسلط بی شائبه بر منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارد اما در کنار آن نیز می توان به بررسی نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی و یا حتی سوالات تخصصی عناوین مختلف شغلی همچون نمونه سوالات عنوان شغلی آموزگار ابتدایی آزمون استخدامی و… پرداخت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از موارد فوق، می توانید بر روی لینک مرتبط با آن کلیک کنید.

       

      نکات مهم ⭐
      • آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی در 18 اسفند 1402 و دبیری و هنرآموزی در 28 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد و آزمون مشاغل کیفیت بخش در روز 14 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود.
      • مواد این آزمون بر خلاف دوره های گذشته در سه دسته عمومی، اختصاصی و تخصصی دسته بندی می گردد..
      • پس از برگزاری آزمون آموزگاری، نتایج اولیه حداکثر تا نیمه اول فروردین ماه 1403 منتشر می گردد.

      سوالات متداول

      1- ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ چه زمانی انجام می شود؟

      ثبت نام آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در عنوان های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز به اتمام رسیده و آزمون مشاغل کیفیتی از 17 لغایت 28 بهمن ماه 1402 ادامه دارد.

      2- از طریق کدام سایت می توان نسبت به ثبت نام جهت استخدام آموزش و پرورش اقدام کرد؟

      آزمون های دبیری و هنرآموزی و آموزگاری ابتدایی و استثنایی از طریق sanjesh.org است اما ثبت نام آزمون مربی امور پرورشی، مربی تربیت بدنی و سلامت از طریق hrtc.ir انجام می گیرد.

      3- شرایط ثبت نام ازمون استخدامی آموزش پرورش به چه صورت است؟

      شرایط سنی به منظور ثبت نام برای دوره استخدام قبلی، از 20 سال تمام و حداکثر تا 40 سال تمام برای فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و ارشد و 45 برای مقطع دکتری اعلام شده است.

      سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      ۲,۹۶۹ نظر
      1. اوا

        با سلام رشته تحصیلی من دقیقا مهندسی کشاورزی _علوم و صنایع غذایی نوشته شده است، آیا می‌توانم در رشته دبیری زیست شناسی شرکت کنم، مقطع تحصیلی ام هم لیسانس است

        • ایران مشاوره

          با سلام و احترام، بله، محدودیتی برای ثبت نام شما وجود ندارد.

      2. فاطمه

        سلام وقت بخیر.
        تو دفترچه آزمون استخدامی مربی پرورشی، در قسمت شرایط احراز نوشته حداقل دو سال تجربه فعالیت در حیطه کودک و نوجوان؛ این یعنی اگر این دو سال نباشه نمیتونم شرکت کنم؟! فوق لیسانس هستم.
        تشکر

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود، داشتن سایقه کاری امتیاز به حساب می آید و اجباری نیست.

      3. مراد غضنفری

        باسلام آیا برای ثبت نام در آزمون پرورشی آموزش و پرورش باید سابقه تدریس داشته باشیم یا نه ؟

        • ایران مشاوره

          سلام و درود
          داشتن سابقه تدریس برای این آزمون الزامی نمی باشد.

      4. حمیده

        سلام من سابقه ی تدریس در مدرسه غیردولتی رو دارم. و رشته تحصیلی ام تو جدول هست. الان برای ثبت سابقه باید چکار کنم .یعنی بزنم سایر رشته ها یا همون رشته خودم

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود، شما میتوانید در بخش ثبت نام در سایت سنجش، میزان سابقه خود را ثبت کنید.

      5. Minoo

        سلام وقت بخیر لطفا جواب منم بدید
        من رشتم جغرافیا گرایش برنامه ریزی شهری داخل دفترچه ذکر شده جغرهفیا گرایش برنامه ریزی شهری و روستایی من همون رو انتخاب کنم یا جغرافیا کلیه گرایش ها؟

        • ایران مشاوره

          باسلام و درود، جغرافیا کلیه گرایش هارو انتخاب کنید.

      6. محمد

        سلام خسته نباشید
        تا کی وقت ثبت نام هست

        • ایران مشاوره

          با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
          تا فردا ۱۵ بهمن تمدید شد.

      7. کیمیا

        من هرکاری میکنم نمیتونم مرحله اخرش ثبت کنم امروز اخرین فرصت چی کارکنم ؟لطفا راهنمایی کنید

        • ایران مشاوره

          با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
          اختلال سایت سنجش باعث مشکل در ثبت نامی ها شده، آخر شب اقدام به ثبت نام کنید.

      8. شاهی

        با سلام.من فوق دیپلم ادبیات فارسی هستم.هشت ساله در مدرسه غیر دولتی پایه ی ابتدایی اموزگار هستم.ایا من می تونم برای اموزگاری ثبت نام کنم/

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود، خیر متاسفانه برای شرکت در آزمون نیاز به مدرک لیسانس دارید.

      9. سحر

        سلام وقتتون بخیر باشه من میخواستم برای مشاوره ثبت نام کنم ازمونش و دفترچش جدا از اموزگاری و دبیری هست؟میشه لطفا برای ثبت نام ازمون مشاوره اموزش وپروش راهنماییم کنید؟

        • ایران مشاوره

          با سلام و احترام، ثبت نام آزمون مربی پرورشی جدا از آزمون آموزگاری و دبیری می باشد و در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی مشخص نشده است.

      10. Narges

        سلام ایا دفترچه اومده؟

        • ایران مشاوره

          سلام و درود، خیر هنوز دفترچه منتشر نشده.

      11. عبدالملکی

        سلام من مجرد و لیسانس ای تی دارم متولد ۶۱میتونم تو آزمون شرکت کنم

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود، شرایط سنی شرکت در این آزمون ۴۰ سال تمام است، اما به ازای تاهل یک سال و به ازای هر فرزند یک سال به شرایط سنی اضافه خواهد شد.

      12. فاطمه

        سلام خسته نباشید
        ببخشید دفترچه ازمون دبیری و هنر آموز هنوز بارگذاری نشده؟؟

        • ایران مشاوره

          سلام و درود، خیر متاسفانه هنوز منتشر نشده است.

      13. Saeed

        با سلام وقتتون بخیر ببخشید میخواستم بدونم که با مدرک کارشناسی رشته ی باستان شناسی هم میتوان در آزمون شرکت کرد؟

        • ایران مشاوره

          سلام و درود
          این موضوع با توجه به دفترچه ثبت نام مشخص می شود.
          متاسفانه هنوز دفترچه ثبت نام این آزمون منتشر نشده است.

      14. سارا

        سلام وقت بخیر من ارشد شیمی دارویی هستم هنوز دفاع نکردم ۱ ماه دبگه دفاع دارم میتونم با ارشد ثبت نام کنم بعدا مدرکم رو ارائه بدم ؟

        • ایران مشاوره

          سلام و درود
          بله، امکان ثبت نام برای شما وجود دارد.

      15. حسین

        سلام وقت بخیر من ترم ه‍شت عمران اجرائی هستم بیست واحدم موند که خرداد ۴۰۳ مدرک لیسانس کارشناسی میگیرم ایان میتونم ثبت نام و شرکت کنم دانشجو دانشگاه فنی هستم

        • ایران مشاوره

          با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
          دانشجویان سال آخر هنگامی می توانند ثبت نام کنند که نهایتا سه ماه پس از ثبت نام فارغ التحصیل شوند.

      16. فاطمه

        سلام من رشتم نرم افزار هست نمیتونم آموزگار ابتدایی بشم؟

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود
          پیشنهاد می شود تا انتشار دفترچه منتظر بمانید زیرا ممکن است برای رشته های امسال تفاوت هایی صورت گیرد.

      17. راستگو

        سلام وقت بخیر ببخشید من کارشناسی حسابداری هستم میتونم تو آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم؟

        • ایران مشاوره

          سلام و درود
          این مورد با توجه به دفترچه ثبت نامی هر سال متفاوت می باشد.

      18. شایان

        سلام من ترم اخر کارشناسی میکروبیولوژی هستم
        میتونم در ازمون شرکت کنم

        • ایران مشاوره

          سلام و درود
          داشتن مدرک کارشناسی الزامی می باشد؛
          اما در صورت احتمال دریافت گواهی تحصیلی خود تا روز مصاحبه آزمون، امکان شرکت در ازمون برای شما وجود خواهد داشت.

      19. قلی زاده

        با سلام من رشته کامپیوتر هستم بهمن ماه ترم اخر ۸ واحد معرفی به استاد ایا مدرک کارشناسی هنو نگرفتم میتونم ثبت نام کنم و بعد مدرکم ارائه بدم؟

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود بله، منعی برای ثبت نام نخواهید داشت.

      20. گمنام

        باسلام ؛ داوطلبان دیگر استان‌ها هم می‌توانند از تهران ثبت‌نام کنند و نیروی تهران به حساب بیایند؟

        • ایران مشاوره

          سلام و درود
          تهران و مراکز استان ها دارای شرایط بومی گزینی نمی باشد، بنابراین شما می توانید برای شهر تهران ثبت نام خود را انجام دهید.

      21. مائده

        سلام خسته نباشید.
        استخدام مشاور هم دارن امسال؟ و اینکه برای مشاور باید کدام دفترچه رو مطالعه کنم؟

        • ایران مشاوره

          با سلام و احترام، در حال حاضر دفترچه ی ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی در سایت سنجش منتشر نشده است.

      22. زهرا

        سلام وقت بخیر من کارشناسی مدیریت بازرگانی هستم میتونم توی ازمون اموزش و پرورش شرکت کنم؟؟؟

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود
          مطابق دفترچه ثبت نامی آزمون گذشته کد شغل محلی برای رشته شما احراز نشده است.

      23. دلنیا رحیم خانی

        سلام وقت بخیر
        آیا برای این آزمون استخدامی که در راه است شرط محدودیت رشته تحصیلی لغو شده است؟
        آیا این خبر قطعی است؟
        ممنون میشم جواب بدین

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود، خیر این خبر قطعی نیست و باید تا انتشار دفترچه ثبت نام منتظر باشید.

      24. مریم

        سلام من الان دیپلم دارم و ۱۹ سالم هست میتونم ثبت نام کنم و ازمون بدم یا نه؟

        • ایران مشاوره

          با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
          بر اساس آخرین ا طلاعیه ها شما نمی توانید با این شرایط ثبت نام کنید.

      25. Zahra

        سلام دفترچه هنوز نیومده ؟

        • ایران مشاوره

          با سلام و وقت بخیر دوست عزیز
          خیر

      26. باران

        با سلام با سن ۴۳ سال وکارشناسی می توانم شرکت کنم

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود، در صورتی که متاهل بوده و دارای فرزند هستید میتوانید شرکت کنید.

      27. نگین

        سلام خسته نباشید
        من میخواستم آزمون استخدامی اموزش و پرورش رو ثبت نام کنم
        امکانش هست ثبت نام رو تمدید کنند برای اسفند؟

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود، ثبت نام هنوز آغاز نشده است.

      28. Baran77

        سلام خواستم ببینم من رشته مهندسی صنایع غذایی هستم اگر بخوام در ازمون استخدامی اموزگار ابتدایی اسفندماه شرکت کنم میتونم؟؟؟
        خبری شنیدم که شرط رشته مرتبط برداشتن درسته این خبر؟؟؟

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود، این خبر هنوز تایید نشده و قطعی نمیباشد. در صورت تایید این خبر و انتشار اطلاعیه مربوطه در سایت سنجش میتوانید شرکت کنید.
          ضمنا شما با مدرک لیسانس مهندسی صنایع میتوانید در عنوان شغلی دبیری کار و فناوری در آزمون دبیری شرکت کنید.

      29. امید

        سلام خسته نباشید کسی که بخواهد خدمت سربازی برود آیا باید هزینه انصراف دانشگاه بدهد؟

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود
          بله می تواند شامل جریمه شود.

      30. نسترن

        من فوق دیپلم مربی کودک هستم میتونم واسه آموزگارابتدایی ثبت نام کنم؟؟

        • ایران مشاوره

          با سلام و درود
          مطابق دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سال گذشته حداقل مدرک مورد پذیرش کارشناسی می باشد.

      نمایش دیدگاه های بیشتر
      مشاوره استخدامی پیج استخدامی