خانه آزمون زبان های خارجی زمان ثبت نام آزمون MSRT سال 99

زمان ثبت نام آزمون MSRT سال 99

زمان ثبت نام آزمون MSRT
زمان ثبت نام آزمون MSRT سال 99

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت تعیین سطح زبان انگلیسی متقاضیان در داخل کشور آزمون MSRT را برگزار می نماید. این آزمون برای سنجیدن سطح مهارت داوطلبان در زبان عمومی می باشد و مدرک آن برای تمامی دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و همچنین دانشگاه علوم پزشکی معتبر است.

همچنین ارائه مدرک آزمون مذکور برای متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع دکتری را دارند، در زمان مصاحبه دکتری و ارائه رساله، امتیاز محسوب می شود. لازم است بدانید که زمان ثبت نام آزمون MSRT برای یک دوره یک ساله که 10 مرتبه تکرار می شود، از طریق سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir مشخص می شود.

ثبت نام آزمون MSRT در بازه زمانی دوشنبه 10 آذر تا چهارشنبه 12 آذر ماه سال جاری از طریق سامانه سجاد انجام خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون MSRT سال 99

داوطلبان جهت تعیین سطح عمومی زبان انگلیسی خود در صورتی که واجد شرایط آزمون MSRT باشند، می توانند در زمان مقرر برای نام نویسی و شرکت در این آزمون در سال جاری اقدامات لازم را از طریق سامانه مربوطه به عمل برسانند.

لازم به ذکر است که فرآیند نام نویسی دوره آذر ماه MSRT نیز از روز دوشنبه 10 آذر آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه 12 آذر ماه ادامه خواهد داشت. همچنین بهتر است بدانید که زمان برگزاری آزمون MSRT در تاریخ 14 آذر ماه سال جاری لغو شد و در صورت اعلام زمان دقیق متن این مقاله بروز خواهد شد.

برای این که در اسرع وقت از اطلاعات مربوط به تغییرات زمان ثبت نام آزمون مذکور و سایر اخبار مرتبط به آن مطلع شوید، توصیه می کنیم ما را در کانال تلگرام دکتری ایران مشاوره همراهی نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون MSRT سال 99

بهتر است بدانید که پیش از تکمیل ثبت نام و دریافت تایید، امکان ثبت هیچ درخواستی برای متقاضی وجود ندارد و داوطلبان برای دریافت کد تاییدیه ثبت نام در سامانه، مستلزم داشتن آدرس ایمیل و شماره موبایل معتبری می باشند که در دسترس بوده و به محض ارسال کد آن را دریافت کنند. همچنین مراحل نام نویسی برای این آزمون به شرح زیر است.

  • به سایت “سامانه آزمون زبان MSRT” به نشانی portal.saorg.ir مراجعه کنید.
  • بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کرده و وارد صفحه جدید شوید.
  • پس از مطالعه نکات درج شده در صفحه پیش رو، گزینه “با قوانین گفته شده موافق هستم” را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله می بایست بر روی عبارت “ثبت نام” کلیک کرده و اطلاعات و مشخصات فردی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره شناسنامه و… را در بخش های مشخص شده وارد نمایید.
  • با انتخاب یکی از گزینه های “تماس” یا “پیامک”، کد فعال سازی برای شما ارسال می شود؛ پس از وارد نمودن کد در کادر مربوطه بر روی عبارت “ارسال” کلیک نمایید.
  • سپس کد درج شده در تصویر امنیتی را وارد کرده و روی گزینه “ارسال” کلیک کنید.
  • اکنون نوبت به وارد نمودن اطلاعات تکمیلی شما می رسد که با ورود به صفحه جدید بایستی اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.
  • در این بخش، پس از تکمیل اطلاعات مورد نظر در قسمت پایین صفحه می بایست مدارک خواسته شده را بارگذاری نموده و کلید “بعدی” را بفشارید.
  • با انتخاب مقطع تحصیلی خود و ورود به صفحه اصلی، این بار گزینه “ورود” را از سمت راست سایت انتخاب نمایید.
  • بعد از وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور در صفحه شخصی خود، آزمون و حوزه برگزاری آزمون را انتخاب کنید.
  • طبق زمان مشخص شده نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نموده که پس از دریافت پیام “ثبت نام شما با موفقیت انجام شد”، یک “کد رهگیری” به شما نمایش داده می شود. ضمن تکمیل مراحل آزمون، این کد را تا زمان برگزاری آزمون MSRT نزد خود نگه دارید.

همان طور که گفته شد، ثبت نام آزمون MSRT به صورت اینترنتی از طریق سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir انجام می پذیرد. متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند در صورت دارا بودن شرایط آزمون MSRT پس از طی مراحل نام نویسی در زمان برگزاری آزمون MSRT، جهت سنجیدن سطح عمومی زبان انگلیسی خود در این آزمون شرکت کنند. همچنین شما همراهان گرامی می توانید جهت آگاهی از زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون MSRT، بر روی لینک مرتبط با آن کلیک نمایید.

 

سوالات متداول

1- زمان ثبت نام آزمون MSRT سال 99 در چه تاریخی می باشد؟

ثبت نام این آزمون در دوره آبان ماه در بازه زمانی 17 آبان تا 18 آبان ماه 99 انجام شد و دوره آذر ماه آن نیز از 10 آذر آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه 12 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

2- مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون MSRT چه می باشد؟

داوطلبان شرکت در این آزمون می بایست مدارکی از جمله کارت ملی، صفحه اول شناسنامه، یک قطعه عکس، آخرین مدرک تحصیلی و یا کارت دانشجویی را ارائه دهند.

3- ثبت نام آزمون MSRT سال 99 از چه طریقی انجام می شود؟

ثبت نام این آزمون از طریق سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir صورت می گیرد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره